אלפים ליוו את רס"מ זידאן סיף

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on אלפים ליוו את רס"מ זידאן סיף
    11:48
    09.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on לקראת שרב משמעותי | החזאי מעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רס"מ זידאן סיף, שוטר התנועה שנרצח אמש בפיגוע בבית הכנסת 'בני תורה' בהר נוף בירושלים, הובא היום למנוחות בבית העלמין בג׳ת יאנוח.

    סיף, בן 30 במותו, הותיר אחריו אישה, תינוקת, הורים וחמישה אחים. הוא התגייס בחודש אפריל 2011 למשטרת ישראל ושירת כסייר תנועה במחוז ירושלים. לאחר מותו הועלה לדרגת רס״מ.

    אלפים ליוו אותו בדרכו האחרונה. בהלוויה לקחו חלק בני משפחת סיף, נשיא המדינה ראובן ריבלין, השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ', מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו, נכבדי העדה הדרוזית, קצינים, מפקדים, לוחמים ושוטרים.

    המפכ״ל ספד לו ואמר: "זידאן נכנס ללב התופת הרצחנית, ללא מורא, ללא חשש ובעוז רוח. סיכן עצמו למען בטחונם של אזרחי ישראל. פעילותם של זידאן וחבריו, הצילה את המצב. בתגובה מהירה ומקצועית, נמנע הרג נוסף וכוונותיהם הזדוניות של המחבלים להרחיב את הפיגוע נגדעו".

    "עם ישראל חב לזידאן חוב עמוק. חוב עמוק לאדם ולשוטר המצוין הזה, חוב לזכור את גדולתו, את דרכו, את אופיו, האמונה בצדקת הדרך, את גבורתו ואומץ ליבו. זו מורשתו של זידאן, וככזו היא נצחית. עוצמתו של זידאן הגיבור מחזקת ומאחדת אותנו לכדי משפחה אחת. ניתמך ונתחזק לאור זכרונו ומורשתו של שוטר עשוי ללא חת. משטרת ישראל ומדינת ישראל כולה מרכינה ראש בפני גדולתו של אדם אשר הקריב את חייו למען בטחונה״.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אשריך! חסיד אומות העולם, שנהרגת על קידוש השם, יהי זכרך ברוך.